wtorek, 23 czerwca 2015

Poduszkowo

Po afrykańskich kwadratach przyszedł czas na te babcine. Najprostszą instrukcję, jak je zrobić i, co najważniejsze, połączyć znalazłam tu i tu. Z kolei tutaj spodobała mi się poduszka w odcieniach niebieskiego i stwierdziłam, że muszę sobie taką zrobić. Wygrzebałam resztki włóczek, z których kiedyś powstała tunika dla Mojej Bratanicy, ze dwa moteczki dokupiłam i zabrałam się za produkcję kółeczek, a potem za łączenie.



W momencie, gdy zaczęłam się zastanawiać nad drugą stroną poduszki w Art - Piaskownicy pojawiło się wyzwanie kolorystyczne z taką paletą barw:


Kolory spodobały mi się od pierwszego wejrzenia i postanowiłam kolejną poduszkę zrobić właśnie na to wyzwanie. Porzuciłam błękity, turkusy i granaty, sięgnęłam do włóczkowych zapasów, dokupiłam żółty kłębek i można było szydełkować. Szło nawet szybko, ale po drodze wyskoczyły różne nieprzewidziane zdarzenia i nagle okazało się, że jest 24 maja, a poduszce troszeczkę brakuje do końca (nie miałam siły zarywać nocy). 

 
Tu już poduszka skończona, ale dopiero w czerwcu.

Kolejna gama  barw również mnie urzekła i tym razem udało się. 
 
Awers

 
Rewers

Kolejną poduszeczkę zgłaszam do majowej gry w kolory w Art - Piaskownicy.

 http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/05/kolory-maja.html

Drugie strony poduszek prezentują się następująco: (ta w niebieskich barwach pozostaje w fazie produkcji.)

To jeszcze nie koniec poduszkowej kolekcji. W planie są kolejne egzemplarze. Mam nadzieję wkrótce Wam pokazać, gdzie owa kolekcja będzie eksponowana.


Pozdrawiam już prawie wakacyjnie :)

PS Zagadka z piątego odcinka jabłkowej opowieści pozostaje nierozwiązana. Może ktoś się skusi. Zapraszam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Olu, siedzę z otwartą buzią i podziwiam!!! Ty wiesz, jak ja kocham te kwiaty, kwadraty i inne szydełkowe cuda! Sama nie wiem, która z Twoich poduch najpiękniejsza, chyba wszystkie! Zielona najpiękniejsza na wiosnę, żółto-brązowa na jesień, a niebieska kojarzy mi się z kolorami morza, więc najpiękniejsza na lato. No wspaniałości!!!
    Dziękuję Ci też za tutoriale, dla tego, kto się akurat uczy, wszystkie wskazówki są ważne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, miła Apaczowo, za Twoje słowa. Z tego, co piszesz wynika, że brakuje mi poduszki zimowej, muszę nad nią pomyśleć. Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądasz. Trzymam kciuki za Twoje szydełkowe poczynania. Mam nadzieję, że wkrótce się czymś pochwalisz. Ściskam :)

      Usuń
  2. Aleksandro, cieszę się, że tym razem udało się dołączyć do wyzwania! Poducha jest cudna! Dziękuję w imieniu całej Art Piaskownicy za udział w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, dziękuję za dobre słowo i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne poszewki! Gratuluję wygranej w Art-Piaskownicy (stamtąd tu trafiłam)!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jakie cudowne są Twoje poduchy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne poszewki:) Gratuluję wygranej w Art-Piaskownicy:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez gratuluje wygranej- poduchy sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje. Miałam dwudniową przerwę internetową, dzisiaj wchodzę, a tu taka niespodzianka. Cieszę się ogromnie i zapraszam do Błękitnego Zamku. Czujcie się, jak u siebie :)

      Usuń
  8. Przepiękne 😍 mozna u Pani kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Proszę napisać, jaki kolor Pana interesuje, chętnie zrobię, ale dopiero po połowie października. Dziękuję za miłe słowo. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Niesamowity klimat tworzą te poduszki. Myślę, że świetnie prezentowałyby się w mojej sypialni urządzonej w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-gdansk-rental-park/ Naprawdę muszę polecić to miejsce bo można liczyć na naprawdę świetną obsługę i meble, materace, pościel i akcesoria najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)