niedziela, 13 grudnia 2020

Kolekcja na lata 20-te (12)


Grudniowa kartka to klasyka. Poinsecja to typowo bożonarodzeniowa roślina. Tylko kolor nie do końca tradycyjny.


Kończy się rok, kończy się kwiatowy kalendarz. Grudniowe cytaty z wierszy Mickiewicza przywodzą na myśl piękne letnie wspomnienia.





Wśród cotygodniowych motywów nie tylko roślinki, jest również urocza sikorka.

     

   


     

 A to już ostatnia strona na notatki. Zapowiada szczęście w przyszłym roku?


Czas rozejrzeć się za nowym kalendarzem i wymyślić nowy cykl. Coś tam się w głowie kołacze. Mam nadzieję, że dojrzeje.


Grudniowe pozdrowienia :)

PS Do sesji zdjęciowej zamieniłam jesienne szarości na stare srebro i od razy zrobiło się bożonarodzeniowo. Tymczasem to jeszcze Adwent. W te grudniowe dni maszyna na codzień wygląda tak: 


Roraty w tym roku on-line, a jako kalendarz adwentowy towarzyszą mi gawędy o kolędach. Dostałam na początku grudnia tę pięknie napisaną i zilustrowaną książkę od Autorki. Cieszę się nią każdego dnia i czekam na dzień, kiedy dom napełni się dźwiękami kolęd. To już niedługo. Gaudete!

4 komentarze:

  1. Ach, nie wiedziałam, że ta książka wyszła ;(. Szkoda.
    Bardzo ładna kartka,m taka klasyczna ale przez to jeszcze ładniejsza
    I śliczny ten lichtarzyk.

    W ogóle takie ładne wysmakowane zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem nowego cyklu i co Ci się tam w głowie wymyśla :)
    Ale gwiazdy betlejemskiej to ha bardzo nie lubię :) Nie wiem czemu się do niej uprzedzialam ...Ale już tak z pewnością zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wymyślisz coś ciekawego. A kalendarz adwentowy w formie książki jest bardzo ciekawym pomysłem.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)