niedziela, 16 kwietnia 2023

Z łąk i pól (31)

Dziś prawdziwie wiosennie i kwiatowo. Choć bukiecik jeszcze niewielki (mniszki na łąkach i polach mają znacznie krótsze łodyżki niż te w parku czy w ogrodzie - chłodniej), ale są wreszcie kolory.

Jest też inauguracja zdjęć w altance. Drzewko wielkanocne w drugie święto było w pełnym rozkwicie, szybko jednak straciło białe płateczki i wczoraj trzeba było je zlikwidować. 

Zostały bazie, do których dodałam jedną gałązkę z listkami ściętą na początku spaceru, gdy nie było jeszcze koncepcji dzisiejszego bukieciku. Słońce odbija się w szklanym wazonie i tworzy maleńkie tęcze na stole (niestety nie widać ich na zdjęciu). Jeszcze trochę więcej ciepła poprosimy i będzie idealnie.

Kwietne pozdrowienia:)

6 komentarzy:

  1. Jak pięknie!
    Widziałam mlecze, zadziwiło mnie, że już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik skradł moje serce ! Dziękuję za te promyki radości w postaci kwiatów ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bukiety kocham szczególnie mocno, zawsze wiosną zbieram polne kwiatki i robię z nich bukieciki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)