niedziela, 3 marca 2024

Kalendarz Dobrych Chwil (10)

 

Podczas zeszłosobotniej wizyty w ogrodnictwie upatrzyłam sobie już bratki. Takie, które najszybciej znikają z asortymentu, różowo-bordowe. Zaraz w poniedziałek podjechałam samochodem i zakupiłam dziesięć sztuk, a we wtorek posadziłam do skrzynek. To były dobre chwile. Zlikwidowałam jesienne wrzosy przetykane bożonarodzeniowymi gałązkami jodłowymi, wymiotłam pająki ze szpar i poczułam wiosnę. I chociaż towarzyszy temu dość znaczne zmęczenie wiosenne, to staram się bardziej zwracać uwagę na wiosenną radość.

Wiosenne pozdrowienia :)

2 komentarze:

  1. Piękne bratki, chyba pierwszy raz widzę taki kolor. Pozdrawiam serdecznie Olu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony kolor, a nie zawsze się trafia. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)