niedziela, 14 czerwca 2020

Kolekcja na lata 20-te (6, a właściwie 5)


"Ale to już było..."
Owszem, motyw chabrów zdobił TUSAL-owy słoiczek 2019. Tak mi się jednak podoba, że postanowiłam go wyszyć jeszcze raz. Troszkę inny układ kwiatków, trochę inne odcienie muliny, piękno delikatnej roślinki wciąż to samo.


Tym razem nie miałam dylematów związanych z wyborem tła. Chabry muszą mieć chabrowe tło.


W tym miesiącu wcześniej, bo zdopingowały mnie kwitnące na polach chabry, niezbędne do aranżacji fotograficznej. Bałam się, że jak będę odwlekać, to mi po prostu przekwitną. Udało się i wyhaftować kartkę i zerwać polny bukiet i zrobić zdjęcia w ogrodzie.


W kwiatowym kalendarzu w czerwcu zamiast reminiscencji literackich bardzo praktyczne porady dotyczące ziół i suszenia kwiatów.



Cotygodniowe motywy bardziej owadzie i owocowe.

 

  
 
Mam nowy laptop, a w nim nowy program do obróbki zdjęć z różnymi dziwnymi filtrami. Na razie troszkę nieśmiało je wypróbowuję. 



Kwiatowo pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Przecudowne lato u Ciebie :)
    Uwielbiam chabry ♡
    W bukietach z makami nasuwają przepiękne wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie te chabry wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak pięknie u Ciebie :) uwielbiam połączenie maków i chabrow z tych ostatnich mozna zrobić pyszną lemoniade. Twoje wyszyte chabry są śliczne. Nie dziwię się że nie potrafisz sie im oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemoniada z chabrów? Pierwsze słyszę!

      Usuń
    2. Ja też. Wiem o lemoniadzie z hyćki czyli kwiatów czarnego bzu...

      Usuń
  4. Jaki ten bukiet śliczny!!!

    I haft!

    Usiłowałam zaprzyjaźniać się ostatnio z filtrami - nie do końca mnie przekonały, ale ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowały mnie Twoje chabry i maki w zbożu :)
    Czy zaprzyjaźnię się z filtrami na dłużej, jeszcze nie wiem, ale nie zaszkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)