wtorek, 30 czerwca 2020

Remanent czerwcowy

Już myślałam, ze w czerwcu pojawi się więcej wpisów (kartka czerwcowa do kolekcji na lata 20-te powstała dość wcześnie), ale wbrew słowom Poety zamiary trzeba było jednak mierzyć na siły, a nie odwrotnie. Działo się robótkowo, owszem, dość jednostajnie jednak.

Różnica między zdjęciem majowym i czerwcowym znów niewielka.



Pasek czarnej szydełkowej torby, za długi i za bardzo rozciągliwy został odpruty, spruty, wyszydełkowany na nowo i jest w trakcie zszywania. 


Jego wkład z materiału będzie zwężony - na razie jest zaprasowany i czeka na otwarcie maszyny do szycia. Przez ostatnie trzy miesiące dostęp do niej był z lekka utrudniony, ale o tym, gdy torba już będzie gotowa.


Miesiąc temu miałam zaczętą drugą stronę lawendowego wzoru. Skończyłam całość! Wyprasowany haft czeka na ramkę, która, już zamówiona, jest w drodze.


Jak już otworzę maszynę, to powstanie w końcu wkład do poduszeczki stanowiącej komplet z kocykiem temperaturowym i może wreszcie, z półrocznym poślizgiem, uda mi się go pokazać w pełnej krasie.

Pozdrowienia w ostatnim dniu czerwca :)

10 komentarzy:

  1. Lawenda mnie zachwyciła,uwielbiam haft z jej udziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda jest piękna zawsze i wszędzie. Mój wielki krzak przed domem jest w stadium pełnego rozkwitu :)

      Usuń
  2. Cudowne rzeczy. Pięknie się produkujesz. Trzeba mieć talent i cierpliwość a mi tego brak ostatnio. Motyw lawendy uwielbiam. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minie ten brak, jestem przekonana. Ostatni czas nie jest łatwy...

      Usuń
  3. Jaki ładny ten lawendowy haft!
    Odpocznij porządnie w te wakacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Biorę radę do serca i obiecuję się stosować :)

      Usuń
  4. Lawendowy haft zachwycił mnie.
    Pozdrawiam serdecznie, Olu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft przepięknie się prezentuje :D Bardzo mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ramka doda mu jeszcze szyku :) Już nie mogę się jej doczekać

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)