sobota, 25 lutego 2017

Słowa najważniejsze

Dawno temu wypełniając jakąś ankietę (nie pamiętam kompletnie z czym była związana) natrafiłam na pytanie o motto życiowe. Wiem, że dość długo się zastanawiałam, jakie słowa wybrać i w końcu zdecydowałam się na krótkie zdanie z Listu do Filipian:

"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia" (Flp 4,13)

Bardzo mocno brzmią dla mnie te słowa i olbrzymim wyzwaniem jest naprawdę w nie uwierzyć. 
Biblia jest niewyczerpanym źródłem "słów najważniejszych", trzeba tylko z tego źródła czerpać. 

 ***
 W styczniowym archiwum "A" pojawiła się zakładka wyszywana na plastikowej kanwie. Na zdjęciu była jeszcze w fazie tworzenia. Melduję, że została wykończona i powędrowała do pewnej Stałej Bywalczyni "Błękitnego Zamku" (mam nadzieję, że dotarła). 
Do sięgnięcia po plastikową kanwę zainspirowała mnie Agaja, która z tego tworzywa wyczarowuje prawdziwe cuda. Zaczęła od zakładek do Biblii z motywem rybki. Zachwyciły mnie one swoją prostotą. Najprostsze jest najpiękniejsze! Kilka razy wracałam do tego zdjęcia i w końcu stwierdziłam, że też chcę zrobić taki drobiazg. Do mojej zakładki wykorzystałam resztę muliny ze styczniowego archiwalnego projektu. 
 


Jeżeli bardzo się chce (a ja chcę), to  w przenikających się kolorach można dopatrzyć się mieniącej się w słońcu wody Jeziora Genezaret.




Lekturze Biblii zawsze towarzyszą jakieś refleksje. Czasami warto zapisać jakąś myśl, by kiedyś do niej wrócić. Na okładce notesu uszytej z resztki granatowo-szafirowej tkaniny pojawił się ten sam motyw, co na zakładce. 


 Mam nadzieję, że taki komplet będzie odpowiednim prezentem z okazji pewnych wyjątkowych urodzin.


5 komentarzy:

  1. Piekne motto i komplet.
    My czesto wracamy do naszych wspomnien z Izraela...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka! Komplecik z pewnością spodoba się obdarowanej osobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent przygotowałaś:)Bardzo mi się podoba:)
    I piękne słowa zacytowałaś. Sama prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sam cytat wisi u mnie w szkole nad biurkiem!
    Dalej tęsknię za Ziemią św!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)