wtorek, 18 lutego 2020

Przebiśniegi A.D. 2020

W zeszłym roku zakwitł tylko jeden skromniutki kwiatek i to dopiero w marcu. W tym roku już w połowie lutego był cały koszyczek. 


To pewnie dlatego, że zimy praktycznie nie ma, przebiśniegi nie mają się przez co przebijać. Jak tak dalej pójdzie za rok zakwitnie cała rabatka.



Niebieski koszyczek wypełniony najbardziej wiosennymi z wiosennych kwiatków wraz najlepszymi życzeniami trafił w ręce Jubilatki obchodzącej jedne z najbardziej okrągłych, pięknych urodzin. Wiecie które urodziny są najbardziej okrągłe?


Wiosenne pozdrowienia w połowie lutego :)




11 komentarzy:

  1. Tak, wiemy, wiemy, też byliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, spróbowałam skomentować i ... się udało. Piękna wiązanka kwiatów, pozdrawiam ciocia A

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham przebiśniegi, ale moje marnie się mnożą patrzę na opadajace główki i nie wiem czy doczekam sie ich wiecej. Nie widziałam tego wzoru Ale pięknie go zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w ogródku też tylko kilka, ale cieszę się każdym kwiatuszkiem :)

      Usuń
  4. Piękna kartka, przebiśniegi śliczne. Faktycznie nie mają się w tym roku przez co przebijać. Pięknie wykończyłaś kartkę koronką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mój ulubiony sposób wykończenia. Muszę poczynić kolejne zapasy koronki, bo dotychczasowe są na wykończeniu :)

      Usuń
  5. Pięćdziesiąte...setne...ewentualnie trzydzieste trzecie, czy też osiemdziesiąte ósme...? :)
    Ja bym się na pięćdziesięciu zatrzymała, ale mój mąż na zadane pytanie się rozochocił :)
    A przebiśniegi ...przepiękne i jeszcze w niebieskim koszyczku ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej okrągłe to osiemdziesiąte ósme (cztery koła), trzydzieste trzecie są półokrągłe, a te, na których byłam, to osiemdziesiąte (dwa koła i owal) :)))

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)