niedziela, 16 lutego 2020

Różane pudełko z niespodzianką


Mili czytelnicy, którzy zostawili ciepłe słowa pod wpisem z okazji pięciolecia Błękitnego Zamku już pewnie stracili nadzieję, że ogłoszę wyniki losowania. Bardzo przepraszam za zwłokę. Złożyło się na to kilka czynników, które na szczęście pozwoliły w końcu na wykonanie różanej pracy i pokazanie jej w całej krasie. Ale po kolei. 
Pomysłów na zagospodarowanie hafciku z różą było kilka: etui (Beata-Becia), okładka notesu lub aplikacja na ubraniu (GosiaK), naszywka na teczkę/portfel lub okładka notesu/kalendarza (Agaja), podusia do salonu (EviPassjonatka), etui na telefon (SielskieM) wreszcie przybornik lub  pudełko (The Primitive Moon). 
Spośród karteczek, na których wypisałam autorki pomysłów wylosowana została ta:


Gratuluję i proszę o adres pocztowy :)



Tak więc różyczka wylądowała na pudełku, a towarzyszą jej róże z Tajemniczego Ogrodu. W styczniu Anetta z Jamiolowa ogłosiła candy, w którym nagrodą był przepiękny zestaw papierów AltairArt właśnie o nazwie Mysterious Garden. Udało mi się je wygrać! 



Stwierdziłam, że idealnie nadają się na tło dla mojej różyczki. Oceńcie sami, czy tak jest.




Do pudełka włożyłam kilka niespodzianek, mam nadzieję, że przypadną do gustu zwyciężczyni :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia. Najserdeczniej Wszystkich pozdrawiam :)

PS Zachęcona przez Srebrnolistkę zgłosiłam pudełeczko do zabawy Fan Miesiąca na blogu AltairArt.



14 komentarzy:

  1. Pudełko jest piękne, haft idealnie się komponuje z papierem. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni i po cichutku troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydawało, że papierki idealnie pasują do haftu :)

      Usuń
  2. gratulacje! Pudełko piękne. Tobie również gratuluję wygranych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Olu czy Ty mówisz do mnie ?!a raczej piszesz!😀 nie wiem co napisać tak jestem zaskoczona i zachwycona! Czy to dla mnie ten cudowny upominek? Nie śmie nawet marzyć! Bo ja kocham różyczki ale ozdabiac pudełek i to tak pięknie nie potrafię.. Wiec tylko czekam na potwierdzenie bo jeszcze nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jak najbardziej dla Ciebie :) Dziękuję za adres. Mam nadzieję, że przesyłka szybko dojdzie :)

      Usuń
    2. To ja bardzo dziękuję i czekam niecierpliwie😘

      Usuń
  5. Zdecydowanie idealnie do różyczki pasują:)
    Pudełko jest obłędne, ale wisienka na torcie...czyli gwiazda wpisu róża... wciąż przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna skrzynka i różyczki :)
    Zapraszam do zgłoszenia pracy na blogu AltairArt :)
    http://www.altairart.pl/2020/01/fansite-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, śliczne dodatki, gratuluję również wygranej, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)