niedziela, 10 maja 2020

Niedzielne desery


Od dawna nie gościły w Błękitnym Zamku, nie znaczy to jednak, że zaniechałam ich przygotowywania. Przestałam je tylko fotografować i zamieszczać. Dziś robię wyjątek, gdyż zadałam moim Dzieciakom na weekend przygotowanie czekoladowego deseru (CZ jak czekolada) i obiecałam, że pokażę swój. Skoro jest już zdjęcie, trzeba je wykorzystać :)

Składniki: krem czekoladowy z awokado wg przepisu z książki "Lunchbox na każdy dzień 2", melon, czekolada, mrożone maliny, wafle, listek melisy.

9 komentarzy:

  1. Krem czekoladowy z awokado mmm pyszności:)
    ...bardzo ciekawa jestem jak dzieci sobie poradziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle, choć nie wszyscy dali się namówić na czekoladowe szaleństwo :)

      Usuń
  2. Deser na pewno pyszny, uwielbiam krem z awokado.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudownie. Z awokado - hmmm.
    Ja wreszcie upiekłam ciasto wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam: awokado, miód i kakao - zblendować i gotowe!

      Usuń
  4. Nooo, powrót do normalności, czyli do słodkości. Oleńko, masz tyle twórczych i nowatorskich skojarzeń, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, aż się prosi, żeby sięgnąć przez monitor i ukraść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)