niedziela, 7 stycznia 2024

Kalendarz Dobrych Chwil (2)

Agajo, Karolino, Lenko, dziękuję bardzo za ciepłe słowa i życzenia pod 500. wpisem. Losowanie miało być w Nowy Rok, ale jakoś się przesunęło. Niniejszym to nadrabiam.

Wymieszałam karteczki i z zamkniętym oczami wylosowałam:

Lenko, bardzo proszę o kontakt (formularz kontaktowy na prawym bocznym pasku) i dane do wysyłki.

W moim kalendarzu pierwszy tydzień zapisany. 

Spróbuję raz w tygodniu zamieścić jakieś zdjęcie dobrej chwili. Niekoniecznie będzie to zdjęcie zrobione właśnie w tej dobrej chwili, bo nie mam nawyku częstego sięgania po aparat. Będzie to raczej fotograficzna wariacja na temat miłego momentu, który wydarzył się w danym tygodniu. 

Zobaczymy, jak to wyjdzie. Ale skoro z bukietami się udało, to może warto spróbować. Taka regularność jest mobilizująca.

Życzenia wielu dobrych chwil dla Wszystkich :)


6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z pielęgnowaniem wspomnień. Olu zrobiłaś mi dziś dobry dzień, całkowicie jestem zaskoczona, a jednocześnie bardzo ucieszona. Bardzo Ci dziękuję, ściskam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten wpis sprawił Ci radość :)

      Usuń
  2. Jak się cieszę, że Lenka wygrała :).
    A wiesz, ja mam przedwojenne wydanie tego samego śpiewnika (sprzed obu wojen).
    A pomysł na wpisy przedni.
    Moc serdeczności.
    Agaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się cieszę, że to Lenka wylosowała ten kalendarz. A śpiewnik wygląda ciekawie. Nawet nie wiedziałam, że grasz na pianinie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu skończyłam Ognisko Muzyczne. Była czas, że trochę grałam, teraz, sporadycznie w okresie bożonarodzeniowym przegram jakieś kolędy.

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)