czwartek, 31 października 2019

Błękit w Błękitnym Zamku (10)


Dziś na szybko, rzutem na taśmę przed końcem października pokazuję torebkę zrobioną na szydełku tunezyjskim. Debiut w zakresie tej techniki. Robi się bardzo przyjemnie, podoba mi się splot tunezyjski (z tego co zerkałam na różne instrukcje, użyłam najbardziej podstawowego), kwestią otwartą pozostaje ładne wykończenia boków dzianiny (muszę zgłębić temat).


Uchwyty kupiłam gotowe i przyszyłam, z jednej strony jest kieszonka. I tu niestety widać marne wykończenie boków - mimo obrobienia rzędem oczek rakowych, wygląda to dość byle jak. Mimo to pokażę.


Do kieszonki można włożyć telefon...


... a nawet jabłuszko :)



Aranżacja z poprzedniego wpisu, ale po dość ciężkim i nerwowym tygodniu nie miałam już sił na nic innego. Jesienne doświetlanie trwa. 
Myślę, że torebka dopasuje się do zimowego brązowego płaszcza. Przydałyby się jeszcze czapka i szalik w podobnych kolorach. Włóczki trochę jest, pomysł też, zobaczymy, jak będzie z czasem.

Błękitne i jesienne pozdrowienia :)

Dane techniczne:
Włóczka YarnArt Jeans Plus (160m/100g) kolor 70 i 76 po niecałym motku
Szydełko tunezyjskie nr 4,5
Gotowe uchwyty do torby


11 komentarzy:

  1. Błękitnie i jesiennie od-pozdrawiam :)
    Szydełko tunezyjskie w Twoich rękach to chyba jeszcze niejeden cud wykona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy cud, ale z pewnością jeszcze po nie sięgnę ;)

      Usuń
  2. aż musiałam sobie wygooglować co to szydełko tunezyjskie, bo pierwsze słyszę :D pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet chciałam je umieścić na zdjęciu, ale w końcu o tym zapomniałam ;)

      Usuń
  3. W zyciu nie słyszałam o takim rodzaju ścigu szydełkowego, a torba super ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie rodzaj ściegu tylko specjalne szydełko. Polecam:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właściwie turkus, ale załapał się jako błękit ;)

      Usuń
  5. Piękna torba! Nigdy nie robiłam na szydełku tunezyjskim, choć znam tę technikę. Fajny efekt!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torba. Lubię to połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)