niedziela, 30 sierpnia 2020

Orkiestra tusz!

Początek roku szkolnego tuż, tuż. Oby był spokojniejszy niż druga część poprzedniego...

Moja bratanica i mój bratanek chodzą do dziennej szkoły muzycznej, oboje grają na skrzypcach i od tego roku już oboje będą członkami szkolnej orkiestry. Dla bratanicy to czwarty rok, dla bratanka pierwszy. Niezbędnym akcesorium orkiestranta są nuty, które trzeba gdzieś przechowywać, a potem stabilnie ustawić na pulpicie. Mam nadzieję, że pomogą w tym specjalne teczki.


Wykorzystałam tylne okładki z bloków technicznych (trochę większy format niż A4), okleiłam je materiałem pozostałym po szyciu wnętrza czarnej torby.

Jedna teczka w kropki:


Druga w obłoczki:


Wnętrze wyklejone jest papierem i zaopatrzone w kieszonki na nuty.


Dodatkiem są naklejki z imieniem i nazwiskiem, które znajdą się na czarnym prostokącie. Jest kilka wzorów do wybory, zobaczymy na co zdecydują się właściciele.

Powodzenia kochani A. I J.! :)

PS A tak wyglądają teczki na pulpicie, w towarzystwie instrumentu. Do zdjęcia załapała się Świeczka - piesek mojego bratanka :)



2 komentarze:

  1. Rewelacja!!
    Chyba wykorzystam ten pomysł... jeśli można...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Tylne okładki z bloków ze sklepu na "L", troszkę przycięte ;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)