wtorek, 6 lutego 2024

Słoiczek 2024

Powstawał bardzo długo, bo koncepcja po drodze się zmieniła, ale wreszcie jest - Słoiczek 2024.


To ostatni z serii słoików w tym kształcie, który znalazłam w piwnicy. Poprzedni powędrował na szafę (zgodnie z zeszłoroczną sugestią ścieśniłam poprzednie i zmieściłam jeszcze jeden). Mam też pewien pomysł, jak wykorzystać hafty z wieczek, więc w przyszłym roku zacznę odzysk ;)
Na tegoroczny wzór wybrałam różyczkę otoczoną wianuszkiem niezapominajek. Wyhaftowałam część na wieczko i nie byłam przekonana, że to jest to.


Mimo wszystko zaczęłam haftować drugą część i po wyszyciu jednego motywu już byłam przekonana, że powinien on wyglądać inaczej.


Przycięłam kolejny kawałek lnu i podwoiłam motyw przesuwając go w dół. Pomiędzy kwiatkami pojawiły się cyfry oznaczające rok. Po przyklejeniu ozdoby na słoik, okazało się, że czegoś brakuje, dodałam więc ważkę, która ozdabiała w zeszłym roku poduszeczkę do igieł.


Tak mi się spodobał różyczkowy motyw, że powieliłam go jeszcze cztery razy na wieczku.


Nie mogło oczywiście zabraknąć dopasowanego igielnika. Wypróbowałam dwa odcienie niebieskiego.

   

Ostatecznie szpilki i igły wbiłam w tę jaśniejszą stronę.


Słoiczek gotowy, stoi na biurku i powoli się napełnia, a że Renia w tym miesiącu zasugerowała, by zrobić COŚ PROSTEGO z różyczkami, więc dołączam się do tej zabawy. 




Słoiczkowe pozdrowienia :)


 

16 komentarzy:

  1. Słoiczek na niteczki! Jak ja lubiłam tą zabawę. W sumie to czemu nie zacząć znów zbierać (na poważnie) niteczki? Teraz wkładam je do puszce po orzeszkach i jak jest pełna opróżniam i od nowa...
    Pozdrawiam Ag_Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę musiała w końcu słoiczki opróżnić :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i zachęcający słoiczek. Mnie ta pierwsza różyczka też się podobała, ale w całości wygląda lepiej tak, jak to zrobiłaś.
    pozdrowienia
    Agaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na resztki niteczek. Na na moje potrzebowałbym kilku beczek🤣 Hafty śliczne, podziwiam wszystkie xxx . Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Beczkę (no może beczułkę) też można ozdobić ;) I regularnie opróżniać :)

      Usuń
  4. Ale go sobie ładnie ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kwiatowy haft. Fajnie ozdobiony słoik. Uroczy igielnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny sloiczek i igielnik, pamiętam tą sloiczkowa.zabawe, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ta zabawa tak spodobała, że nie mogę przestać :)

      Usuń
  7. Śliczny słoiczek na coś do przechowywania, albo nawet jako opakowanie prezenciku, dwa w jednym :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny słoiczek, tak samo jak igielnik ☺️☺️ bardzo mi się podobają obie rzeczy☺️☺️ pozdrawiam ciepło ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)