poniedziałek, 1 lutego 2016

Niespodzianki z torby


Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia na urodzinki bloga. Cieszę się, że zechcieliście wziąć udział w urodzinkowej zabawie. Przez cały czas jej trwania produkowałam różne drobiazgi, które wkładałam do torby pełnej niespodzianek.  
Wczoraj  odbyło się uroczyste losowanie. Mam nadzieję, że wszystko odbyło się zgodnie z niepisanymi zasadami blogowymi. 
Były paseczki z nickami uczestników:


Było naczynie, do którego paseczki zostały wrzucone (w tej roli szklany wazon):


Była dziecięca rączka mieszająca i losująca:

 

I wreszcie... jest zwyciężczyni! Torba wędruje do:


A oto co się znalazło w torbie:
 - dwa unikatowe wydawnictwa: prezentowane już "Jabłkowe rozmaitości"


oraz "Jabłkowa opowieść" w zdjęciach


- zakładka frywolitkowa z jabłuszkiem (z pewną nieśmiałością sięgnęłam po czółenko, którego nie miałam w rękach od lata, kiedy to nauczyłam się wiązania frywolitki; bałam się, że zapomniałam, ale okazało się, że ruchy zastosowały zakodowane przez rękę i już nawet nie boli mnie wskazujący palec przy pracy - nabrałam wielkiej ochoty na dalsze frywolitkowanie)



- coś dla podniebienia czyli piernikowe jabłuszko i jabłuszkowy mus


         

- coś dla ducha czyli breloczek z przesłaniem 

 

- coś dla Milusińskich (własnych lub zaprzyjaźnionych) czyli Sympatyczna Sówka (wzór stąd)


Serdecznie gratuluję Joannie prowadzącej bloga Pod rodzinnym dachem i proszę  o kontakt w sprawie wysyłki nagrody.
Jeszcze raz dziękuję, że jesteście, że do mnie zaglądacie i że wpisujecie tyle miłych słów.
Pozdrowienia :)

7 komentarzy:

  1. Ileż wspaniałości! Coś niesamowitego!
    Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka! Dziękuję tej małej rączce!!!!
    Z pozdrowieniami
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skarby były w tej torbie! Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torbę pełną "jabłuszkowych" skarbów otrzyma zwyciężczyni:)Sówka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo! Miło mi Cię gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, losów wiele a torba pełna wspaniałości tylko jedna... dobrze, że przynajmniej można nacieszyć oko zdjęciami! :) frywolitkowa zakładka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Może pojawi się kolejna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)