poniedziałek, 29 lipca 2019

Przed daleką podróżą

Okazało się, że tajemniczy osobnik o imieniu Szymon jest, podobnie jak jego kuzyn Szczepan, z zamiłowania podróżnikiem. Chciał się zobaczyć z moją Bratanicą, gdyż planował zabrać się z nią w podróż po Europie. Aktualnie są na końcu świata (Finis Terra), w Hiszpanii. 


Towarzyszy im niejaki Poldek, który z kolei, podobnie jak mój Bratanek, już nie może doczekać się pobytu w Barcelonie. Marzy, żeby zobaczyć Camp Nou.


Tuż przed wyjazdem zrobili sobie małą sesję fotograficzną w ogrodzie. Liczę, że następne zdjęcia będą już z Półwyspu Iberyjskiego.

Szymon kocha kwiaty...




...a Poldek oczywiście piłkę nożną




Podróżnicy serdecznie pozdrawiają :)


6 komentarzy:

  1. ale świetne :) Piłeczkę, to bym porwała dla swoich chłopców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Muszę przyznać, że Poldek zyskał uznanie piłkarza 😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola Twoje maskoty są super super super ...
    A ja mam taką piłkę sto lat temu zrobiona i nie wiem jak ja wykorzystać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaruj jakiemuś młodocianemu piłkarzowi. Będzie zachwycony :)

      Usuń
  4. Ten Poldek to zaskakujący jest...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)