niedziela, 22 lutego 2015

Zimowe kolory

Po Krainie Blogów podróżuję od niedawna. Nie znam jeszcze wszystkich obyczajów, zasad blogowej etykiety. Podpatruję, domyślam się, zgaduję, na czym polegają rozmaite wyzwania, rozdania, candy i inne zabawy. W Art-Piaskownicy trafiłam na kolorowe wyzwanie i bardzo mi się spodobało. 
Najpierw pomyślałam, żeby wykorzystać "skwadratowane" afrykańskie kwiaty (świetna instrukcja, jak je zrobić tu). Powstało etui na chusteczki. 

Awers


Rewers

Chciałam je zgłosić do wyzwania, ale zobaczyłam, że ktoś miał podobny pomysł (śliczna kosmetyczka z "babcinych kwadratów"). 

Potem zrobiłam syrenkę według tego wspaniałego przepisu z Deszczowego Domu. Ale tu też miałam problem, czy można taką pracę zgłosić do wyzwania. W końcu projekt nie mój.


Wreszcie kupiłam kanwę w kolorze écru i wyhaftowałam cztery serduszka w zimowych kolorach (wzór z czasopisma Anna nr 5/2004 zmodyfikowany przeze mnie). To takie malutkie nawiązanie do lutowych Walentynek.


Powstały motyw dekoracyjny można wykorzystać jako serwetkę pod wazonik:



można go wkomponować w poduszkę:


 
można oprawić w ramkę i powiesić na ścianie:
 


 Można też... No właśnie, mam pewien pomysł, ale chwilowo muszę przesunąć jego realizację. Jeżeli realizacja dojdzie do skutku, na pewno się pochwalę.
Tymczasem z wielką tremą, czy nic nie pomieszam, zgłaszam ów motyw serduszkowy do styczniowego kolorowego wyzwania Art-Piaskownicy
. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się zrobić, jak trzeba.


A na koniec jeszcze wszystkie zimowe kolory razem. Całkiem przyjemny zestaw, prawda?


2 komentarze:

  1. To napracowałaś się! Wszystko śliczne i życzę powodzenia w wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Witam serdecznie w Błękitnym Zamku :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)