środa, 8 stycznia 2020

Strajk w manufakturze karteczkowej zakończony

Nie udało mi się przed świętami wysłać tradycyjnych kartek. Manufaktura karteczkowa odmówiła współpracy, nawet na kupowanie i pisanie nie było czasu i sił. Na szczęście sytuacja zmieniła się w nowym roku. Była potrzebna kartka z różą (Jesienne róże są prezentem dla Wyjątkowej Osoby z Wyjątkowej Okazji - kartka musi być dopasowana tematycznie), powstała cała różana seria.


Są róże pastelowe:


Są nieco ciemniejsze:

Są na ciemnym tle:


Są klasyczne czerwone:


Są i w tonacji błękitnej,...


... które płynnie przechodzą w serię zimową.






Póki co śnieg tylko na papierze, choć w poniedziałek fruwały w powietrzu jakieś pojedyncze białe płatki.

Mimo wszystko zimowe pozdrowienia u progu lat dwudziestych :)

10 komentarzy:

  1. Ho ho ho.
    Jak dobrze, że strajk mógł się zakończyć - ufam, że już będzie lżej.

    A kartki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki śliczne, ale wybacz, no nie mogę się napatrzeć na różę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże ciemniejsze i w tonacji niebieskiej to moje ulubione :)....Ale ten haft ...dziewczyno 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża Queen Elisabeth jest piękna, nie da się ukryć, ale to zasługa wzoru. Bravo Madame Veronique Enginger!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jak mi się podobają twoje kartki. Kiedyś próbowałam robić, ale nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu obraz jest bajeczny! też na mojej liście haftów które muszę zrobić ale ciągle brak czasu. Twoje róże sprawiają ,że mam ochotę znowu wrócić do tematu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć koniecznie, haftuj się bajecznie. Ja już się szykuję na następną różę, tak na wakacje może :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)