czwartek, 16 sierpnia 2018

Batik - odsłona druga

 
 
 Przy pierwszym spotkaniu z włóczką Alize Diva to właśnie ten zestaw kolorystyczny od razu mnie urzekł. Jest tak młodzieńczy, że nadaje się idealnie na tunikę dla pięknej młodej dziewczyny. Mam nadzieję, że moja Bratanica będzie usatysfakcjonowana. Wybrałam wzór złożony z szydełkowych kwadratów, co dało całkiem inny efekt, niż przerabianie rzędami. Ośmielę się stwierdzić, że niemniej ciekawy. Przód i tył mają dokładnie ten sam fason, można więc nosić ciuszek dowolnie, niewielka różnica jest tylko w układzie kolorów.
 


Kolejny, bardziej stonowany zestaw kolorystyczny będzie nosiła moja Mama. Chusta pozuje na tle cukinii, które, w tym roku posiane bardzo późno, nadspodziewanie wybujały. Jeśli dodać do tego fakt, że wykiełkowały już w torebeczce (zostawiłam nasiona na stole w ogrodzie i zapomniałam o nich, a w tzw. międzyczasie padał deszcz;) to po raz kolejny dochodzę do wniosku, ze natura jest nieprzewidywalna.
 


Wzór ten sam , co w pierwszej batikowej chuście, tyle, że frędzelki okazały się "non grata".



Na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystkie batikowe włóczki wykorzystane, ale... No właśnie, zawsze jest jakieś "ale".
 

Na tunikę trzeba było jeden motek dokupić, a przecież szkoda płacić za wysyłkę tylko jednej sztuki. Dwa kolejne motki czekają w kolejce, tak więc ciąg dalszy nastąpi...
 

Batikowo pozdrawiam :)

Dane techniczne:
Chusta:
włóczka Alize Diva Batki Design 3307 (350m/100g) 2 motki, szydełko nr 4,5;
wzór "Mała Diana lubię szydełkować" nr 6/2015 model ze str. 20
Tunika:
włóczka Alize Diva Batki Design 4538 (350m/100g) niecałe 3 motki, szydełko nr 5;
wzór "Mała Diana EXTRA Szydełkowa moda" nr 2/2015 model nr 14 z małymi modyfikacjami

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W te kolory mogłabym się wpatrywać i wpatrywać :)

      Usuń
  2. Jeśli o mnie chodzi tunika jest obłędna i w życiu bym nie wymyśliła że się tak kolorki rozłożą pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę im pomogłyśmy razem z moją bratanicą :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)