czwartek, 24 grudnia 2020

Świąt pełnych nadziei


 "A Słowo Ciałem się stało..."

3 komentarze:

  1. Olu, życzę Ci wszystkiego co najlepsze na te święta. Mimo wszystko. A jemioła niech spełni wszystkie Twoje marzenia.

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Świętach niech też nas radość nie opuszcza ♡
    Ja chyba, ja napewno nigdy nie miałam w ramach świątecznych dekoracji jemioly w domu :)
    Ale apropo niej ;) przypomniało mi się jak kiedyś z koleżanką bralysmy udział w akcji liczenia gniazd ...nie pamiętam jakich ptaszysków :)... gawronów raczej napewno:) i wszędzie tam, gdzie miały być była jemioła...mozna by rzec drzewa jemiołowe ;) drzewa wielkie, wysokie i szukaj igły w stogu:)
    Wszystkiego dobrego Olu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że był u nas podobny anioł gdzieś, tylko już nie wiem, w którym domu.
    Uściski gorące w oktawie ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)