piątek, 31 grudnia 2021

Zimowa poczta

Podczas przedświątecznych zakupów nie mogłam przejść obojętnie obok bloku z motywami świątecznymi i drugiego z przezroczystymi, idealnymi na witrażowe prace kartkami. Leżały sobie te bloki na biurku i dopiero w przerwie świąteczno-noworocznej doczekały się, że po nie sięgnęłam. 
Powstały cztery skromne karteczki w technice iris folding. Nie wiem, kiedy uda się je posłać w świat, ale że jest to pierwsza od bardzo dawna praca pokazuję je tutaj jeszcze w tym roku.




Na nowy, mocno dwójkowy rok (2022) życzę Wszystkim zdrowia i odnajdywania radości w najmniejszych codziennych drobiazgach.

Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i myśli, które do mnie docierają. 

Noworoczne pozdrowienia :)

4 komentarze:

  1. Śliczny jest ten aniołek. Dziękuję Olu za życzenia. Ja Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze na ten nowy, 2022 rok. Niech będzie dobry, mimo wszystko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona z choinkami A ten rok niech będzie dobry... bez strachu, bez zdenerwowania... po prostu dobry:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)