niedziela, 4 listopada 2018

W dalszym ciągu jesiennie


Nie wiem, czy to tegoroczna jesienna aura, tak łaskawa i bogata w kolory, sprawia, że nic nie może mnie powstrzymać przed kolejnymi jesiennymi haftami. Chcę za wszelka cenę utrwalić to bogactwo barw, a pojawiająca się okazja prezentowa jest do tego świetną motywacją.
Tym razem format zawartości czekoladownika większy, zmieścił się więc większy haft.
 
 
Pochłonął sporo czasu, chwilami oczy się buntowały, ale udało mi się zdążyć.
 
 
Wnętrze mniej reprezentacyjne, szczególnie na tym zdjęciu wypadło blado i niewyraźnie, ale nie było okazji powtórzyć sesji, bo czekoladownik został już wręczony. Na razie nie znalazłam innego cytatu, który tak by mi się spodobał.
 
Czekoladowo-jesienne pozdrowienia :)
 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny haft!
    I jaka jesienna zawartość wazonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ładnie wybarwiły mi się owocki na krzaku róży, prawda?

      Usuń
  2. No i pobiegłam do kredensu po kostkę czekolady, Olu :-))))
    Piękny jesienny hafcik wspaniale ozdobił czekoladownik. Rozumiem doskonale Twój afekt dla tych ciepłych barw, bo jesienna dziewczyna ze mnie ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)