piątek, 1 stycznia 2021

Z Nowym Rokiem 2021

 

Nowy rok, musi być nowy słoiczek. Ten zeszłoroczny wypełniony po brzegi głównie dzięki przewinięciu zapasów muliny na bobinki (wszystkie banderolki trafiły do słoika, wręcz trzeba było ugniatać ;)

Rok 2021 zaczynam z gałązkami kwitnącej mimozy. 


Ten motyw już haftowałam, ale jest tak uroczy, że zdecydowałam się do niego wrócić. Tym razem użyłam oryginalnych kolorów i efekt jest odrobinę inny (a może to figle aparatu ;).


Na wieczku mimozy splecione w wianuszek. 


Poduszeczka do igieł zeszłoroczna, odwrócona tylko na drugą stronę.


Słoiczek 2020 powędrował na szafę. Tworzy się powolutku kolekcja :)

Na ten nowy rok życzę Wam wszystkiego co najlepsze. Niech wróci spokój i poczucie bezpieczeństwa i niech Opatrzność nad nami czuwa.

Noworoczne pozdrowienia :)




8 komentarzy:

  1. I Tobie życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pięknie ozdobilas ten słoiczek. Wianuszek na wieczku jest bardzo urokliwy, bardzo mi sie podoba. Szkoda że nie ma już zabaw Tusalowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez dwa lata "tusalowego" wrzucania nitek do słoiczka tak się przyzwyczaiłam, że nie mogę przestać ;)

      Usuń
  2. Olu, wszystkiego co najlepsze!
    Słoiczek uroczy, piękny jest ten haft. Kolekcja sympatycznie wygląda. A co będzie za dziesięć lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam... Szaf trochę w domu jest ;)

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowy ten słoiczek. Olu, niech ten rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich po prostu dobry. Mimo wszystko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Błękitny zamek mnie przyciągnął, to książka na chandrę, a w zasadzie przeciw chandrze i widzę, że o co robisz także!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona książka :)
      Dziękuję za odwiedziny, miło mi bardzo :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)