czwartek, 1 sierpnia 2019

Z sierpniowym nowiem (1)


Sierpień jest w tym roku wyjątkowy, jeśli chodzi o TUSAL-ową zabawę. Będziemy mieli dwa razy nów księżyca, więc prezentacja sierpniowa będzie podwójna. Dzięki błękitnym mereżkom słoiczek zyskał sporo niebieskich nitek, Szymon, Poldek i Stella zapewnili całkiem pokaźną ilość ścinków włóczki, kocyk dostarczył solidną porcję zieleni (przysypana błękitem). 


Kocyk pozuje dzisiaj na tarasiku przed domem. Jak zwykle dwa ujęcia z dwóch różnych perspektyw.



Pierwsze dni poszczególnych miesięcy są zaznaczone kawałkiem białej nitki. Miałam pomyśleć, jak je docelowo wyróżnić i chyba wymyśliłam. Zrobię kwiatki, takie jak w liczniku okrążeń (sprawdza się wyśmienicie), a wykorzystam do tego szmaragdową zieleń która miała oznaczać temperatury poniżej -10 stopni (chyba się już takich nie doczekam w tym roku). Zastanawiam się tylko, czy kwiatek ma być jednokolorowy:


czy lepiej będzie wyglądał środek w kolorze danego kwadracika:


Tutaj obie propozycje na jednym zdjęciu:


Co o tym myślicie?

Pozdrawiam z pierwszym sierpniowym nowiem :)


10 komentarzy:

  1. Jej, jaki on śliczny - coraz piękniejszy.
    Jestem zdecydowanie za jednokolorowym kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednokolorowy bardziej się wyróżnia. jestem fanką tego kocyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, ten kocyk coraz piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kocyk! :O ile pracy i talentu!
    A ja bardzo serdecznie zapraszam do posta i być może (jeśli masz ochotę) mini konkursu-niespodzianki, wystarczy tylko dodać komentarz z głosem! :)
    http://uszatkaa.blogspot.com/2019/08/wakacyjna-sprawa-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk pięknie dziękuje za wszystkie komplementy :) Kwiatki będą jednokolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym głosowała za kwiatuszkiem w kolorze kwadracika ale jednokolorowy tez jest śliczny :) Kocyk cudny i już taki duży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, że jednokolorowe będą, bo i ja swój głos na takie oddać ;)chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą, a nawet już są. Trzeba je tylko przyszyć :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i za miłe słówko :)